התשלום מתבצע דרך פייפאל* והינו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר בעולם.
לתמיכה ושאלות בנושא תשלום – המשך לקרוא למטה
* ניתן לשלם דרך פייפאל גם ללא חשבון פייפאל באמצעות כל כרטיס אשראי
למעט ישראכארד שאינו בינלאומי.
לשאלות ועזרה בנושא תשלום אפשר ללחוץ כאן.
שאלות על פייפאל ואפשרויות תשלום –
(באדיבות, אדם טל – שלקחתי ממנו את החלק הזה)
אם לא מצאתם כאן תשובה לשאלה שלכם אני ממליץ לבדוק את אתר התמיכה המצויין של פייפאל.
הטלפון של התמיכה של פייפאל: 073-7137777
הם יעזרו לכם לפתרו כמעט כל בעיה בקלות.
שאלות נפוצות בנושא תשלום
למה פייפאל?
הסיבה היא שפייפאל מקלה מאוד על בעלי עסקים לקבל כסף באופן קל ובטוח ומאפשרת לנו את רמת שירות הלקוחות שהיינו רוצים להעניק ללא מאמץ גדול מצידנו (למשל החזרים בקליק אחד שמאפשרים לנו לקיים את האחריות שאנחנו נותנים).
מצדכם הלקוחות, פייפאל שומרת עליכם ועל הכסף שלכם ודואגת שהקניות והפרטים שלכם יהיו הכי בטוחים בעולם.
אפשר לשלם גם במערכת EZPAY
https://www.ezpay.co.il/Payment.aspx?id=13501
בכרטיסי אשראי הגדולים בלבד
ויזה, מאסטרכארד וישראכארד
אני לא מצליח לשלם בפייפאל – למה זה?
בד"כ מדובר באחד מכמה מקרים:
בעייה נפוצה מס' 1: תשלום ללא חשבון
אם אין לכם חשבון אפשר עדיין לשלם דרך פייפאל, הנה וידאו הסבר.
בעיה נפוצה מס' 2: כרטיס לא מתאים.
פייפאל מקבלים את כל כרטיס האשראי והחיוב למיטב ידיעתנו למעט ישראכארד. הכרטיסים שהם כן מקבלים כוללים את: מאסטרקארד, ויזה, דיינרס, אמריקן אקספרס ועוד.
אם יש לכם רק ישראכארד,
שלמו במערכת EZPAY
https://www.ezpay.co.il/Payment.aspx?id=13501
בעיה נפוצה מס' 3: תשלום לא עובר.
זה בד"כ נובע מחשבון ישן שפתחתם בעבר. כל כרטיס אשראי יכול להיות משוייך לחשבון פייפאל אחד בלבד ואי אפשר לפתוח חשבון פייפאל חדש על אותו כרטיס.
איך פותרים את הבעיה?
א. מחפשים את פרטי החשבון הישן. חפשו מייל מ-paypal (קל במיוחד בג'ימייל פשוט כתבו בתיבת החיפוש from:paypal) ונכנסים לחשבון. אם אינכם זוכרים את הססמא תוכלו כנראה לשחזר אותה בפייפאל ע"י שימוש ב"שכחתי את הססמא".
אם לא הצלחתם למצוא:
תנסו לפנות לתמיכה המצויינת של פייפאל 073-7137777 – יש להם נציג בעברית
ב. הפתרון היחיד הוא פתיחת חשבון חדש עם כרטיס אשראי חדש.
בכל מקרה, השתדלו לשמור על פרטי החשבון החדש לשימוש עתידי.
בעיה נפוצה מס' 4: כרטיס לא עובר.
בד"כ נובע מבעיות מסגרת, אישור מהבנק וכו', במקרה אנחנו לא יכולים לעזור עם זה הרבה.
עם זאת, שימו לב שלפעמים כרטיס תמים והגון לגמרי שעובר לכם ביום יום לא עובר בפייפאל. בד"כ זה או בעיה של תקשורת בין חברת האשראי לפייפאל בחו"ל – במקרה כזה פשוט צריך לנסות שוב אחרי שעה בערך, ובמקרה הצורך להתקשר לחברת האשראי להגיד להם – או בעיה של פרטים לא מזוהים (פייפאל מאמתת את הכתובת שלכם מול הכתובת שמופיעה בחברת האשראי ולפעמים אם הכנסתם לא כתובת מדוייקת או הכתובת באנגלית לא זהה לעברית באיזה חצי אות זה עושה בעיה, במקרה כזה, שוב, כדאי לפנות לחברת האשראי.
עדיין לא הסתדרתי… מה עושים?
פונים לתמיכה של פייפאל: הטלפון של התמיכה של פייפאל: 073-7137777
אתם מוזמנים גם לפנות לתמיכה של פייפאל או לחפש חבר או קרוב משפחה שיכול לתת לכם סיוע טכנ
עוד שאלות קצת פחות נפוצות 🙂
אני מפחד/ת מפייפאל, חבר של אח של דוד של אחות שלי אמר שגנבו לו משם כסף
ֿ עוד לא שמענו על מקרה כזה, פייפאל היא הדרך הבטוחה בעולם להעביר תשלומים, אני סומכת עליהם לחלוטין עם עשרות אלי שקלים
אני מפחד/ת לשלם באינטרנט
אין מה לפחד, יש גיבוי מלא של חברות כרטיסי האשראי
בכל זאת, אפשר לשלם בהעברה בנקאית – למרות שנראה לי יותר מסורבל
פנו אלי במייל – Angelabe@bezeqint.net