יצירה ראשונה בסטודיו החדש על ידי אנג'לה | בלוג, הדרכות יצירה, עיצוב ככה סתם, תוך כדי כל ההתארגנות הרגשתי צורך עז לקחת איזה קרטון, לחתוך וללהדביק אותו לא חשוב מה אני יוצרת מהקרטון בעיקר לגעת, להרגישת את החומר ופתאום בא לי, לחלוק איתכם את הרגע http://youtu.b e/2P-EPmZG81Y שלחו תגובההאימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *התגובה שלך *שם * אימייל * אתר שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב. Δ